02 september 2008

De Dijk feat. Solomon Burke - Het moet en het zal (UPDATE)

De Dijk kennen we nog uit de jaren 80, natuurlijk. Ze hadden enkele leuke nummertjes: Nergens goed voor, Mag het licht uit, Ik kan het niet alleen... maar toch kon de stem, de overdadige teksten en het persona van zanger/acteur Huub Van Der Lubbe me nooit echt bekoren. Ik hield altijd meer van de rechttoe-rechtane Tröckener Kecks...

Maar nu hebben die Dijkers iets uitgebracht waar ik toch wel even van achterover val: een duet met niemand minder dan Solomon Burke, ja, en dan verdien je natuurlijk een vermelding op Detroit Breakdown:

Soit, hun nieuwe cd heet 'Brussel' en ik denk dat ik ze een herkansing ga geven :-)

UPDATE:
Grrr... Universal heeft embedding disabled.
Wie wil kan hier kijken:
http://www.youtube.com/watch?v=wvCL3wYBvac

1 opmerking:

Koop zei

is dit dan ook een ATVDW? ;-)

helaas: video no longer available.....