20 november 2005

Online muziekquiz - week 12

De allerlaatste opgave. Proficiat aan diegenen die het 12 weken volhielden en eveneens hartelijk dank aan alle gelegenheidsbezoekers. Na onze zaalquiz rusten we even uit, maar wie weet komt er nog eens een online quiz.
Nu vrijdag is ons 'big event' en daar zullen we ook de winnaar van deze quiz huldigen. Stuur dus uw antwoorden deze maal door vóór vrijdag 25 november, 12:00 ('s middags)!

1. tekstfragment (geef originele uitvoerder + songtitel)
Passie won van tederheid, furie van gezelligheid,
Wou je mij verslinden, zonder je te binden?
Mij raak je nooit meer kwijt.
Ook al ga jij graag je eigen gang,
Jou verlaten maakt me niet meer bang,
Ik wil en zal je krijgen, je aan mijn degen rijgen,
al speel ik nog met vuur.


2. foto (geef naam van persoon of groep)
3. audiofragment 1 (geef uitvoerder + songtitel)
4. audiofragment 2 (geef uitvoerder + songtitel)
5. audiofragment 3 (geef uitvoerder + songtitel)
6. audiofragment 4 (geef songtitel)

Uw antwoorden stuurt u voor de laatste maal naar info@detroitbreakdown.be met als onderwerp 'DB online muziekquiz - week 12'. Vermeld naast uw naam uw ploegnaam.
De juiste antwoorden en de eindstand verschijnen volgende week op deze blog. Als u wil weten wat u vorige week had moeten insturen en op welke plaats u beland bent, kijkt u in de commentaar van de vorige opgave.

Veel plezier en tot op de zaalquiz!

1 opmerking:

DDay zei

De juiste antwoorden:
1. Lisa Del Bo - Liefde is een kaartspel
2. Rod Stewart
3. Curiosity Killed the Cat - Name & Number
4. Green Velvet - Answering Machine
5. Trinity - 002.345.709 (That's my number)
6. Radar Love

De einduitslag van de Detroit Breakdowns Online Muziekquiz vindt u hier.